خشم رونالدو، خودش و یوونتوس را نجات می دهد؟

به گزارش جملات زیبا، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فصل مسئله ای را در یوونتوس سپری می نماید. این بازیکن در آغاز فصل نتوانسته به سادگی گل بزند و مصدومیت های کوچکی که داشته باعث شده که آمار گلزنی او دچار افت قابل توجهی گردد.

خشم رونالدو، خودش و یوونتوس را نجات می دهد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ساری سعی کرد که با حضور دیبالا و هیگواین در خط حمله کاری کند که رونالدو راحت تر بازی کند اما این مسئله هم کافی نبود. یووه در اولین فینال فصل خود در سوپرجام ایتالیا مقابل لاتزیو مغلوب گردید. بازیکن پرتغالی برای اولین بار از فینال جام حذفی اسپانیا در سال 2013 تا کنون مغلوب گردید. او بعد از پانزده فینال مغلوب گردید و با شکست از بازی خارج شد.

نشریه ایتالیایی توتواسپورت گزارش داده است که خشم رونالدو از شرایطش می تواند در ادامه فصل به سود خودش و یوونتوس تمام گردد. حالت ها و رفتارهای این بازیکن در انتها فینال سوپرجام در ریاض نشان می دهد که این بازیکن انگیزه زیادی برای بهبود شرایط خود دارد. رونالدو معمولا در انتها فصل به اوج می رسد و تیم تورینی امیدوار است که این بازیکن بتواند به کسب جام های بزرگ نظیر لیگ قهرمانان اروپا یاری کند.

رونالدو در فصل جاری 21 بازی در لیگ ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام ایتالیا انجام داده که دوازده گل زده و دو پاس گل داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 138

به "خشم رونالدو، خودش و یوونتوس را نجات می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم رونالدو، خودش و یوونتوس را نجات می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید