خبرنگاران کمپین مردمی یاری به بیماران کرونایی بر اساس هدف مشترک حرکت نمایند

به گزارش جملات زیبا، سنندج - خبرنگاران - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سقز گفت: نیازمندی حال حاضر برای خروج از بحران ویروس کرونا آنالیز شده و انتظار داریم، کمپین های مردمی در جمع آوری یاری برای بیماران، بر اساس اهداف مشترک حرکت نمایند.

خبرنگاران کمپین مردمی یاری به بیماران کرونایی بر اساس هدف مشترک حرکت نمایند

اسماعیل رستم پور عصر سه شنبه در جمع مدیران کمپین های پیشگیری از کرونا در سقز ضمن تقدیر از این فعالیت نوعدوستانه در این شرایط، گفت: شرط خروج از این بحران همکاری و تعامل مردم است لذا ما نیازمندی های حال حاضر برای خروج از بحران را آنالیز کردیم.

وی اضافه نمود: افراد فعال که دلسوزانه در راستای گند زدایی و ضدعفونی شهر اقدام می نمایند برای جلوگیری از دوباره کاری و هدر رفت منابع با شهرداری سقز هماهنگ باشند.

رستم پور اضافه نمود: دولت، بسترهای لازم برای فعالیت گروه های خودجوش برای پیشگیری از ویروس کرونا را آماده خواهد نمود.

وی یادآور شد: برای تاثیر گذاری بیشتر یاری ها، شیوه و چارچوب معینی معین گردد ضمن اینکه فرمانداری، شهرداری و ادارات شهرستان نیز آمادگی لازم برای همراهی با کمپین ها را دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز از نمایندگان کمپین های مردمی خواست تا خدمات شان با اطلاع فرمانداری، برنامه ریزی و انجام گردد.

انور بهرامی مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز هم بر هماهنگی و تعامل تمام کمپین ها با ستاد کرونای شهرستان تاکید نمود.

پزشک متخصص بچه ها نیز بر لزوم مدیریت داوطلبان مبارزه با بیماری، تشکیل شورای مبارزه، با مدیریت شبکه بهداشت و درمان و پرهیز از جزیره ای عمل نمودن کمپین ها تاکید نمود.

دکتر بهروز مرادی با بیان اینکه سلاح در مقابله با ویروس کرونا، آگاهی دادن به مردم است، تاکید نمود: کمپین ها بر اساس نیازمندی ها و ضرورت یاری ها فعالیت نمایند چون اگر پیشگیری پیروز نباشد اجرای هیچ برنامه ای ممکن نخواهد بود.

مدیران کمپین های مردمی پیشگیری از کرونا هم در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای همکاری جهت برون رفت از بحران عنوان کردند: برای تعامل و اثر بخشی بهتر اقدامات، هیات مدیره متشکل از نمایندگان کمپین ها تشکیل گردد همچنین کمیته های تخصصی برای تقسیم بندی وظایف از امروز تشکیل و فعال می گردد.

این جمع نوعدوست اعلام کردند: عدم خروج مردم از منزل، درخواست از مسوولان به منظور جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی، تخصیص بخشی از یاری های جمع آوری شده کمپ ها به کادر درمان و تجمیع یاری های مردمی کمپ ها از دغدغه های آنان است.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 346

به "خبرنگاران کمپین مردمی یاری به بیماران کرونایی بر اساس هدف مشترک حرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمپین مردمی یاری به بیماران کرونایی بر اساس هدف مشترک حرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید