خبرنگاران کرونا مصرف اینترنت ایلامی ها را افزایش داد

به گزارش جملات زیبا، ایلام-خبرنگاران- مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام گفت: تدابیر کنترل شیوع ویروس کرونا در این استان افزایش مصرف اینترنت کاربران را به دنبال داشته است.

خبرنگاران کرونا مصرف اینترنت ایلامی ها را افزایش داد

رضا حسن بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلات ایام نوروز در کشور و اجبار به قرنطینه خانگی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان احتیاج ضروری مردم و دستگاه های درگیر به استفاده از اینترنت شبکه ارتباطات زیرساخت افزایش یافت.

وی اضافه نمود: در این راستا امورات روزمره از جمله برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین، دور کاری ادارات، برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم به وسیله رسانه ها و فضای مجازی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره ای ویروس کرونا در استان انجام شد.

حسن بیگی تاکید نمود: حجم مصرف دیتای زیرساخت استان (اینترنت) در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 2.5 برابر و حجم مصرفی 30 گیگابیت بر ثانیه را در پی داشته است.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام اضافه نمود: پایداری شبکه ارتباطی زیرساخت که بستر اصلی ارتباطات صوت، تصویر و داده های بین شهری، بین استانی و بین الملل مشترکان به وسیله شبکه فیبر نوری و سایر مسیرهای انتقال برقرار می گردد از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

وی گفت: در این ایام و با آماده باش کامل نیروهای فنی شرکت ارتباطات زیرساخت ایلام، هیچگونه قطع ارتباط شبکه فیبر نوری که منجر به اختلال در ارتباطات استان گردد رخ نداده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 420

به "خبرنگاران کرونا مصرف اینترنت ایلامی ها را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا مصرف اینترنت ایلامی ها را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید