خبرنگاران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در پکن برگزار گردید

به گزارش جملات زیبا، پکن- خبرنگاران- مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پنجشنبه شب با حضور سفیر، دیپلمات ها و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار گردید.

خبرنگاران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در پکن برگزار گردید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین در این آیین با اشاره به اهمیت ایام 14 و 15 خرداد در تاریخ سیاسی ایران گفت: سالگرد ارتحال امام(ره) روزی تاریخی در کشور ما است.

عباسعلی وفایی روز 15 خرداد را هم سرمنشا حرکت انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: خاستگاه و عظمت انقلاب اسلامی از این روز آغاز شد و با رهبری امام خمینی(ره) و حمایت ملت ایران در سال 57 به نتیجه رسید.

وی با تشریح اهمیت و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در دنیا، طاغوت را نقطه مقابل توحید مطرح کرد و گفت: اطلاق طاغوت از سوی امام(ره) به حکومت شاهنشاهی، آگاهانه و بیانگر ظلم و ستم این رژیم به ملت ایران بود.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با بیان اینکه امام(ره) برای به زیر کشیدن طاغوت 15 سال کوشش کرد گفت: کار امام(ره) بسیار عظیم و عظیم بود و انقلاب اسلامی هم از مواهب اسلامی بود.

او توضیح داد: امروز به برکت اندیشه های امام(ره)، انسانیت و آزادگی بر کشور حاکم است.

برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا و قرائت دعای کمیل از دیگر بخش های این برنامه بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 519

به "خبرنگاران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در پکن برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در پکن برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید