خبرنگاران برپایی چادر و اسکان نوروزی در پارک ها و تفرجگاه های کرمانشاه ممنوع است

به گزارش جملات زیبا، کرمانشاه- خبرنگاران- دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرداری کرمانشاه گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان برپایی چادر و اسکان نوروزی در پارک ها، تفرجگاه ها و بوستان های شهر کرمانشاه ممنوع است.

خبرنگاران برپایی چادر و اسکان نوروزی در پارک ها و تفرجگاه های کرمانشاه ممنوع است

رضا دوستی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برقراری سفرهای نوروزی در شرایط کرونایی، افزود: به همین دلیل برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا، بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان، برپایی چادر در پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های کرمانشاه در نوروز سال جاری ممنوع است.

وی گفت: این تصمیم برای حفظ سلامت خود مردم گرفته شده و در صورت مشاهده، با همکاری نیروی انتظامی چادر مسافران جمع آوری می گردد.

دوستی با اشاره به زیباسازی شهر برای نوروز سال جاری گفت: سال جاری در شرایط کرونایی اِلمان های زیبایی در شهر طراحی شده، اما طراحی اِلمان ها بگونه ای است که موجب تجمع مردم نگردد.

وی افزود: سال جاری همچنین برای جلوگیری از تجمع مردم، سفره های هفت سین در سطح شهر برپا نشده و تمام کوشش و اولویت ما مانند دیگر دستگاه ها حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا خواهد بود.

170 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون 170 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به هفته قبل 27 نفر افزایش یافته است.

مهدی محمدی افزود: در شبانه روز گذشته 52 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری و 54 نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در 24ساعت گذشته 19 مورد بیمار مثبت بستری و 74 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران برپایی چادر و اسکان نوروزی در پارک ها و تفرجگاه های کرمانشاه ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برپایی چادر و اسکان نوروزی در پارک ها و تفرجگاه های کرمانشاه ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید