خبرنگاران با دستور شریعتمداری، کارگروه تحقق شعار سال 99 تشکیل می شود

به گزارش جملات زیبا، تهران - خبرنگاران- پس از نام گذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه ویژه جهش تولید را صادر کرد.

خبرنگاران با دستور شریعتمداری، کارگروه تحقق شعار سال 99 تشکیل می شود

محمد شریعتمداری در نامه ای به حجت اله میرزایی معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه ویژه جهش تولید را صادر کرد.

وزیر کار در این نامه یادآور شده است: با توجه به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به حضرتعالی ماموریت ویژه می دهم با تشکیل کار گروهی از نمایندگان بخشهای گوناگون وزارتخانه و سازمانهای تابعه برنامه عمل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در عمل به عنوان سال، حاوی اهداف کمی و کیفی و زمانبندی اجرا تا پایان سال یا بصورت مستمر را حداکثر تا 20 فروردین ماه آماده ابلاغ فرمایید .

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال در نخستین لحظات سال نو، در پیامی به عموم مردم ایران، با نام گذاری سال جدید با عنوان جهش تولید، راستا حرکت یک ساله کشور را معین و خطاب به دست اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به وجود آید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 374

به "خبرنگاران با دستور شریعتمداری، کارگروه تحقق شعار سال 99 تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران با دستور شریعتمداری، کارگروه تحقق شعار سال 99 تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید