جانسون: نتیجه انتخابات، به تهدید همه پرسی دوم برگزیت سرانجام داد

به گزارش جملات زیبا، نخست وزیر انگلیس طی سخنرانی بعد از پیروزی در انتخابات سراسری این کشور، تاکید نمود که در تاریخ سی ویکم ژانویه 2020 طرح خروج از اتحادیه اروپا را اجرا می نماید.

جانسون: نتیجه انتخابات، به تهدید همه پرسی دوم برگزیت سرانجام داد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار امروز (آدینه) بعد از پیروزی قاطع در انتخابات سراسری این کشور، مجددا وعده داد انگلیس را در اوایل سال 2020 از اتحادیه اروپا خارج می نماید.

جانسون طی سخنرانی در جمع طرفداران خود، با تاکید بر اجرای برگزیت، گفت: ما پیروز شدیم، ما بن بست را شکستیم... از همه کسانی که یاری کردند تا بزرگترین اکثریت قاطع حزب محافظه کار از زمان دهه 1980 به دست بیاید، تشکر میکنم.

وی همچنین اضافه نمود: اول و پیش از هر چیز، این اکثریت به ما این فرصت را می دهد که برگزیت را اجرا کنیم... این انتخابات نشان داد که اجرای برگزیت، یک تصمیم انکارناپذیر، بی چون و چرا و محکم مردم بریتانیا است. نتیجه امروز انتخابات، به تمام تهدید های رقت انگیز درباره برگزاری همه پرسی دوم برگزیت انتها داد.

رهبر حزب محافظه کار انگلیس با بیان اینکه طرح برگزیت را در تاریخ سی ویکم ژانویه 2020 (یازدهم بهمن) اجرا می نماید، شرح داد: هیچ، اما و اگر و شایدی هم ندارد. به عنوان یک کشور متحد از اتحادیه اروپا خارج می شویم و کنترل قوانین، مرزها، پول، تجارت و سیستم مهاجرتی را دوباره در دست می گیریم.

جانسون در انتها گفت: مجلس باید تغییر کند، زیرا ما می خواهیم که برای شما، مردم بریتانیا، کار کنیم... دوستان من، بیایید برگزیت را انجام دهیم.

صبح امروز با اعلام نتایج رسمی شمارش نیمی از آراء انتخابات سراسری انگلیس، حزب محافظه کار، توانست اکثریت قاطع مجلس انگلیس را به دست آورده و پیروز انتخابات گردد.

با شمارش حدود 99 درصد از آراء این انتخابات، حزب محافظه کار تا کنون 363 کرسی و حزب کارگر به رهبری جرمی کوربین تعداد 203 کرسی را به دست آورده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 95

به "جانسون: نتیجه انتخابات، به تهدید همه پرسی دوم برگزیت سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: نتیجه انتخابات، به تهدید همه پرسی دوم برگزیت سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید