جابه جایی مهمانشهر رفسنجان وارد فاز عملیاتی می شود

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران/کرمان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: اخیرا مجموعه مدیریت استان تصمیم جدی در خصوص جابه جایی مهمانشهر رفسنجان دارد و کارگروهی تشکیل شده که نیمه اول سال جاری به نتیجه می رسیم و وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.

جابه جایی مهمانشهر رفسنجان وارد فاز عملیاتی می شود

علی شفیعی عصر امروز 18 فروردین ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر مهمانشهر رفسنجان اظهار کرد: جابه جایی مهمانشهر رفسنجان از بیش از یک سال پیش در دستور کار بوده که اخیرا مجموعه مدیریت شهرستان تصمیم جدی در خصوص جابه جایی آن دارد و کارگروهی تشکیل شده که نیمه اول سال جاری به نتیجه می رسیم و وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: ملزم به رعایت قوانین و مقرراتی که جمهوری اسلامی بر ما تکلیف کرده هستیم و خط مشی ما توجه بیشتر به مخاطبان خود است و سازمان های بین المللی باید در خدمات دهی، مجاز و غیرمجاز را با هم ببیند و سرویس دهی کند.

این مقام مسئول شرح داد: دو، سه سبد غذایی شامل ارزاق و مواد ضد عفونی کننده توسط سازمان های ذیربط توزیع شده و یک محموله در حال ارسال است که طی دو، سه روز آینده بین ساکنان اردوگاه توزیع می شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در ادامه به خدمات تحصیل رایگان و خدمات بهداشتی درمانی رایگان به اتباع طبق امر رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: خدماتی که جمهوری اسلامی به اتباع می دهد مانند همان خدماتی است که به شهروندان خود ارائه می دهد.

شفیعی تاکید کرد: قوانین و مقررات حاکم بر مهمانشهر با تغییر مدیران تغییر نخواهد کرد و الزاما باید رعایت شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 417

به "جابه جایی مهمانشهر رفسنجان وارد فاز عملیاتی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی مهمانشهر رفسنجان وارد فاز عملیاتی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید