تاجیک: حق مسکن 450 هزار تومانی باید از فروردین محاسبه گردد خبرنگاران

به گزارش جملات زیبا، نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه مصوبه افزایش حق مسکن قابلیت اجرایی از ابتدای فروردین ماه را دارد گفت: اگر حق مسکن دیرتر از فروردین ماه هم تصویب گردد، کارفرمایان مکلف هستند که معوقات را ازفروردین ماه اعمال نمایند.

تاجیک: حق مسکن 450 هزار تومانی باید از فروردین محاسبه گردد خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمدرضا تاجیک، نماینده کارگران در شورای عالی کار، درباره ارسال مصوبه حق مسکن 1400 به هیأت دولت گفت: طبق صبحت های وزیرکار در آخرین جلسه شورای عالی کار مقرر شد که یاری هزینه مسکن با قید فوریت به دولت ارسال گردد.

وی با بیان اینکه اجرای این مصوبه منوط به تصویب دردولت است گفت: طبق مصوبه شورای عالی کار هر زمانی این مصوبه در دولت تصویب گردد، باید از ابتدای فروردین 1400 عملیاتی گردد.

تاجیک اعلام کرد: اجرای مصوبه افزایش حق مسکن از 300 هزار تومان به 450 هزار تومان از ابتدای فروردین 1400 یکی از بند های مصوبه شورای عالی کار است. اینکه چه زمانی تصویب می گردد، بستگی به تصویب دولت دارد. اگر حق مسکن دیرتر از فروردین ماه هم تصویب گردد، کارفرمایان مکلف هستند که معوقات را ازفروردین ماه اعمال نمایند.

نماینده کارگران با بیان اینکه انتظارمان از دولت برای سال 1400 کنترل تورم است گفت: اگر تورم کنترل نگردد، فاجعه ای که سال گذشته برای دستمزد کارگران رخ داد، تکرار می گردد. جا دارد که دولت تورم را کنترل کند تا کارگران بتوانند با این حقوق زندگی حداقلی خود را بگذرانند.

تاجیک اضافه کرد: حداقل دستمزد کارگران در سال 1400 حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان به جز حق اولاد است که تمام کارگران مشمول قانون کار باید این رقم را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1048

به "تاجیک: حق مسکن 450 هزار تومانی باید از فروردین محاسبه گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاجیک: حق مسکن 450 هزار تومانی باید از فروردین محاسبه گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید