بیمارستان فردیس تا آخر 99 راه اندازی می گردد

به گزارش جملات زیبا، نماینده عالی دولت در استان البرز اعلام کرد: فردیس فاقد تخت بیمارستانی است، ساخت تنها بیمارستان فردیس از ابتدای کار دولت تدبیر و امید شروع شد و قرار است راه اندازی آن نیز طبق وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی تا سرانجام سال 99 محقق گردد.

بیمارستان فردیس تا آخر 99 راه اندازی می گردد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، عزیزالله شهبازی یکشنبه اول تیر در محل فرمانداری فردیس در جلسه ای با حضور فرماندار، امام آدینه فردیس و جمعی از مدیران استان البرز، گفت: بازدیدهای میدانی از فرایند امور شهرستان ها همیشه در دستور برنامه است، در این نشست موضوعات مربوط به تخصیص و کیفیت آب و همچنین احداث بیمارستان آنالیز شد.

وی ادامه داد: اختصاص افزایش سهم حق آبه استان از محل سدهای امیرکبیر و طالقان نیز در دستورکار است و همچنین تصفیه خانه و مخزن جدید آب در شهرک دنیا نما که مقرر شد فرماندار فردیس طی گفتگویی با سردار اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این راستا تصمیم گیری نمایند.

شهبازی اضافه نمود: اکنون اعتبارات ملی نیز برای تکمیل بیمارستان فردیس جذب شده، این امکان مهم یک مطالبه جدی مردمی است که باید در اسرع وقت به پایان برسد.

استاندار البرز افزود: استقرار ادارات و سازمان های دولتی و خدمات رسان مانند آموزش وپرورش، اوقاف و امور خیریه و امور مالیاتی نیز ازجمله مطالبات مردمی است که طی هماهنگی های لازم باید نسبت به تحقق آن اقدام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 546

به "بیمارستان فردیس تا آخر 99 راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان فردیس تا آخر 99 راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید