انتظار دانمارک از ایران برای پایبندی یکجانبه به برجام

به گزارش جملات زیبا، وزیر خارجه دانمارک پیش از نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، بدون توجه به عدم پایبندی اروپایی ها به تعهدات و وعده های برجامی شان، پایبندی کامل ایران به این توافق را خواستار شده است.

انتظار دانمارک از ایران برای پایبندی یکجانبه به برجام

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که خلف وعده اروپایی ها و عدم اجرای تعهدات برجامی آنها همچنان ادامه دارد، وزیر خارجه دانمارک در آستانه نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا، از لزوم توقف گام های ایران در کاهش تعهدات برجامی و پایبندی کامل این کشور به این توافق سخن گفته است.

یپه کوفود وزیر خارجه دانمارک که برای حضور در نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حضور یافته است، در سخنانی پیش از این نشست از گام های کاهش تعهدات برجامی ایران انتقاد کرده است.

این مقام دانمارکی در حضور خبرنگاران در مقر اتحادیه اروپا گفته که ایران باید کاملا به توافق هسته ای (برجام) پایبند باشد.

به ادعای کوفود، پایبندی کامل ایران به برجام، بهترین گزینه ای است که ما برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای در اختیار داریم.

اظهارات وزیر خارجه دانمارک در حالی مطرح شده که برنامه هسته ای ایران تحت بازرسی های بی سابقه آژانس بین المللی انرژی اتمی واقع شده است و هیچ نشانی از نظامی بودن این برنامه وجود نداشته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 30

به "انتظار دانمارک از ایران برای پایبندی یکجانبه به برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار دانمارک از ایران برای پایبندی یکجانبه به برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید