استقلال 1، 0 تراکتور، گیتار ارسلان راه رسیدن به 3 امتیاز را نشان داد

به گزارش جملات زیبا، استقلال با تراکتور دیدار کرد که این بازی با تک گل ارسلان مطهری به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

استقلال 1، 0 تراکتور، گیتار ارسلان راه رسیدن به 3 امتیاز را نشان داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال به مصاف تراکتور رفت که این بازی با پیروزی استقلالی ها همراه شد. با این برد استقلال به سومین پیروزی خود رسید تا فرهاد مجیدی آغاز بسیار خوبی در لیگ بیست و یکم داشته باشد.

اطلاعات بازی

بازی: استقلال 1-0 تراکتور

تورنمنت: لیگ خلیج فارس - هفته سوم

تاریخ: شنبه 8 آبان 1400

زمان: ساعت

مکان: ورزشگاه آزادی

داوران: سیدرضا مهدوی، امیر رضا آشور ماهانی، محمد صالح عرب آبادی، محمد حسین ترابیان | ناظر:خداداد افشاریان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی (عارف آقاسی دقیقه 77)، آرش رضاوند (زبیر نیک نفس دقیقه 57)، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی (ارسلان مطهری دقیقه 46)، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا و امیر حسین حسین زاده

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری (علی فتحی دقیقه 64)، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی و شاهین ثاقبی (سعید واسعی دقیقه 44)

سرمربی تراکتور: فیروز کریمی

کارت زرد: جعفر سلمانی دقیقه 9 - عبدالله ناصری دقیقه 24 - محمدحسین مرادمند دقیقه 43 - وریا غفوری دقیقه 71 - کوین یامگا دقیقه 83

کارت قرمز: -

گل: ارسلان مطهری دقیقه 54

گزارش بازی

ساعت 19:56 / بازی به خاتمه رسید.

دقیقه 1+90 / ضربه ایستگاهی بازیکنان تراکتور راه به جایی نبرد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90 / 4 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم اعلام شد.

دقیقه 89 / بازیکنان تراکتور چند دقیقه ای هست در تلاش هستند روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد کنند که در نهایت ارسال از سمت چپ با ضربه سر قادری همراه شد ولی ضربه سر او راه به جایی نبرد.

دقیقه 83 / کوین یامگا بعد از پاسکاری با ارسلان مطهری، استارت سریعی را زد ولی محمدرضا اخباری از دروازه بیرون آمده و توپ را گرفت. برخوردی بین یامگا و اخباری هم شکل گرفت که مهدوی بازیکن خارجی استقلال را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 79 / یک ارسال خطرناک از سمت راست روی دروازه استقلال شکل گرفت که توپ از روی سر سعید واسعی عبور و عرض زمین را طی کرد.

دقیقه 78 / ضربه آزاد تمرین شده تراکتوری ها به دیواره دفاعی استقلال برخورد کرد و بازیکنان استقلال توپ را دور کردند.

دقیقه 77 / عارف آقاسی به جای سیاوش یزدانی وارد بازی شد. سیاوش یزدانی دقایقی قبل بعد از برخورد با بازیکن حریفغ دچار مصدومیت شده بود.

دقیقه 76 / زبیر نیک نفس روی سعید واسعی خطایی را انجام داد و تراکتوری ها چسبیده به محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شدند.

دقیقه 75 / حسین زاده حرکتی را از سمت راست آغاز کرده و توپ را به روی دروازه ارسال کرد که بازیکنان تراکتور آن را برگشت دادند.

دقیقه 71 / وریا غفوری بعد از اعتراض شدید به مهدوی، با کارت زرد داور روبرو شد.

دقیقه 69 / پنالتی استقلال را وریا غفوری زد که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه هم ضربه نیک نفس با برخورد به بازیکن تراکتور به کرنر رفت.

دقیقه 68 / وریا غفوری در محوطه جریمه تراکتور متوقف شد و داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 64 / کوین یامگا در محوطه جریمه برخوردی با عبدالله حسینی داشت که داور نزدیک به صحنه بود و اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 62 / بازی در این دقایق آرام تر دنبال می شود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان است.

دقیقه 57 / فرهاد مجیدی بعد از گلی که آبی ها به ثمر رساندند، تصمیم گرفت زبیر نیک نفس را به جای آرش رضاوند به بازی بفرسد.

دقیقه 55 / باز هم توپ از سمت چپ روی دروازه ارسال شد که ضربه سر ارسلان مطهری این بار تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 54 / کرنر از سمت چپ از سوی مهدی پور روی دروازه ارسال شد که سیاوش یزدانی اثری روی توپ گذاشت و در ادامه ارسلان مطهری با یک ضربه سر حساب کار را یک بر صفر کرد.

دقیقه 53 / باز هم حرکتی از سمت راست شکل گرفت که پاس نهایی وریا غفوری درون محوطه جریمه به یامگا نرسید و تراکتوری ها توپ را دور کردند.

دقیقه 51 / روی ضد حمله یک پاس بلند برای سامان نریمان جهان ارسال شد و در حالی که مدافعان استقلال جا مانده بودند، ضربه نریمان جهان به شکلی بسیار خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 50 / ضربه کرنر از سمت راست ارسال شد که ضربه سر مرادمند را اخباری به راحتی به آغوش کشید.

دقیقه 49 / کار خوب بازیکنان استقلال در نهایت به حسین زاده رسید ولی ضربه او بعد از برخورد به بازیکن تراکتور به کرنر رفت.

دقیقه 48 / آرش رضاوند در سمت چپ به توپ رسید و موقعیت مناسبی برای ارسال توپ داشت که بازیکنان تراکتور توپ او را زدند و در ادامه رضاوند خطایی رو انجام داد و بازی متوقف شد.

دقیقه 46 / ارسلان مطهری به جای روزبه چشمی وارد زمین شد.

ساعت 19:05 / بازی با سوت داور در نیمه دوم آغاز شد.

ساعت 18:48 / بازی در نیمه نخست به خاتمه رسید.

دقیقه 1+45 / مهدی پور ضربه ایستگاهی را روی دروازه ارسال کرد که محمدرضا اخباری توپ را مشت کرد. البته قبل از اینکه اخباری توپ را مشت کند، کمک داور آفساید اعلام کرده بود.

دقیقه 45 / کوین یامگا در ناحیه ای مناسب برای استقلال خطا گرفت.

دقیقه 44 / سعید واسعی به جای ثاقبی وارد زمین شد. ثاقبی در دقایق ابتدایی نیمه اول هم یک بار احساس ناراحتی کرده بود که بازی برای لحظاتی متوقف هم شد.

دقیقه 43 / محمدحسین مرادمند بعد از خطایی که انجام داد با کارت زرد داور روبرو شد تا سومین اخطاری بازی لقب بگیرد.

دقیقه 41 / کار تماشایی بازیکنان استقلال در سمت چپ به جعفر سلمانی رسید. جعفر سلمانی هم با سری بالا حسین زاده را دید و توپ را به او داد ولی حسین زاده یکی از بهترین موقعیت های استقلال را به بدترین شکل ممکن از دست داد.

دقیقه 39 / پاس های متوالی بازیکنان استقلال در نهایت به کوین یامگا رسید. یامگا در تلاش بود در محوطه جریمه بچرخد و ضربه اش را بزند که بازیکنان تراکتور توپ او را زدند.

دقیقه 37 / وریا غفوری یک پاس زیبا را برای امیرحسین حسین زاده ارسال کرد که حسین زاده به شکلی عجیب به تصور اینکه یامگا پشت او قرار گرفته است، توپ را رها کرد.

دقیقه 36 / استقلالی ها در این دقایق در تلاش هستند شکافی را پیدا کرده و موقعیتی روی دروازه تراکتور ایجاد کنند که البته شاگردان فیروز کریمی تا اینجای کار اجازه این اتفاق را نداده اند و بازی با همان نتیجه 0 بر 0 در جریان است.

دقیقه 31 / بازیکنان تراکتور با سرعت زیادی صد حمله ای را شکل دادند که پاس پیمان بابایی به شکلی جالب به مهدوی، داور مسابقه برخورد کرد و داور بازی را در همان نقطه متوقف کرد چرا که جهت توپ دچار تغییر شده بود.

دقیقه 30 / باز هم موقعیت برای استقلال از سمت راست که پاس نهایی وریا غفوری شدت زیادی داشت و توپ درون محوطه جریمه به مهدی پور نرسید.

دقیقه 28 / وریا غفوری با یک دریبل دو طرفه زیبا بازیکن تراکتور را از پیش رو برداشت و توپ از سمت راست روی دروازه ارسال شد که ضربه سر یامگا از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24 / عبدالله ناصری به شدت به تنش های بین بازیکنان موقع ضربه کرنر معترض بود و به سمت مهدوی رفت و اعتراض خود را اعلام کرد. مهدوی هم با کارت زرد او را جریمه کرد و در ادامه هم محمدرضا اخباری، ناصری را آرام کرد.

دقیقه 23 / کرنر از سمت راست از سوی مهدی پور ارسال شد که روی توپ برگشتی غفوری ضربه دیدنی را زد که محمدرضا اخباری توپ را مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه 19 / وریا غفوری حرکت خوبی را از سمت راست آغاز کرد و توپ را به صورت زمینی برای حسین زاده ارسال کرد که حسین زاده پیش از اینکه به توپ برسد، بازیکن تراکتور را زد و بازی متوقف شد.

دقیقه 17 / کوین یامگا پاس در عمقی را برای امیرحسین حسین زاده ارسال کرد که باز هم مدافع تراکتور مانع حرکت بازیکن استقلال شد.

دقیقه 13 / پاس در عمق به سامان نریمان جهان رسید ولی ارسال نریمان جهان به بیرون رفت.

دقیقه 12 / ضربه قیچی پیمان بابایی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 9 / جعفر سلمانی بعد از خطایی که روی بازیکن تراکتور انجام داد، با کارت زرد داور روبرو شد.

دقیقه 9 / بازیکنان تراکتور چندین بار اقدام به ارسال توپ از جناح راست کردند که همه ارسال ها را بازیکنان تراکتور برگشت دادند.

دقیقه 8 / ضربه آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه را بازیکنان تراکتور بلوکه کردند.

دقیقه 7 / کوین یامگا پاس در عمقی برای امیرحسین حسین زاده ارسال کرد که این بازیکن به توپ نرسید و اخباری به راحتی توپ را جمع کرد.

دقیقه 5 / شاهین ثاقبی احساس ناراحتی می کرد و همین موضوع باعث شد بازیکنان تراکتور توپ را به بیرون بزنند تا به شرایط او رسیدگی شود.

دقیقه 2 / بازیکنان تراکتور صاحب ضربه ایستگاهی شدند که البته نتوانستند از این توپ استفاده کننده و حسینی ارسال بازیکنان تراکتور را جمع کرد.

بازی از ساعت 18 آغاز شد...

ترکیب اولیه دو تیم

استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا و امیر حسین حسین زاده

تراکتور:

محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی و شاهین ثاقبی

18

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1354

به "استقلال 1، 0 تراکتور، گیتار ارسلان راه رسیدن به 3 امتیاز را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 1، 0 تراکتور، گیتار ارسلان راه رسیدن به 3 امتیاز را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید